دوره تضمینی نیمه خصوصی مکالمه پایه ?

بهمراه پکیج مکالمه سفر?

آسان، ماندگار و کاربردی بامجموعه ی

?لذت یادگیری انگلیسی?
 ‌

IMG_20190906_022029_414

با این پکیج استثنایی ، فقط و فقط یک بار در ۴۰ جلسه مکالمه  را از پایه

آسان و کاربردی و برای همیشه یاد بگیرید

با این خرید چه چیزهایی بدست می آورم؟

 یک دوره چهار ماهه آموزش مکالمه پایه ، در کلاس ۵ نفره ، با جلسات ۲ ساعته و ۳ روز در هفته با ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت شما زبان آموز عزیز، شامل:
_ ۳۰ جلسه ۲ ساعته آموزش، تمرین، و رفع اشکال مکالمه عمومی پایه شامل تمرین های عمومی، رفع اشکال، و نیاز سنجی هر جلسه برای تقویت نقاط ضعف دانشجو
_ تدریس ۸۰ دسته ۱۰ تایی لغات و اصطلاحات ضروری روزمره بهمراه تمرین و توضیحات لازم
_ آموزش ۳۰ دسته عبارات روزمره مورد نیاز در ۳۰ موقعیت مانند سلام و احوالپرسی، نحوه درخواست کردن، عذرخواهی و..
_ ۱۰ جلسه ۲ ساعته مکالمه سفر شامل تمرین گفتگوهای عمومی و در ۱۰ موقعیت ضروری و رایج سفر و مهاجرت مانند فرودگاه، خرید، رستوران، استفاده از وسایل نقلیه و پیدا کردن آدرس ، هتل ، مراجعه به پزشک و …
_ تدریس ۶۰ اصطلاح روزمره پر کاربرد
_ چک کردن تمرین ها در واتس اپ هر شب توسط مدرس
_ در صورت خرید پکیج ۴۰ جلسه ای ۴ ماهه ، فرم قرارداد با ذکر تمامی موارد فوق با مهر مجموعه لذت انگلیسی و امضای مدرس و کارت تخفیف ادامه جلسات (دوره پیشرفته) در صورت تمایل ، و ضمانت برگشت وجه درصورت نارضایتی شما علیرغم شرکت در تمامی جلسات و انجام تمرینهای ساده و منظم ، تقدیمتان می گردد.
_ ۵۰٪ تخفیف که برای معرفی این پکیج با ارزش و کاربردی در این دوره و این تاریخ به شما تعلق گرفته است.(این تخفیف شامل ۱۰ نفر ثبت نام کننده اول می باشد)

این دوره به درد چه کسانی می خورد؟

هر هدف و نیازی داشته باشید ، این دوره برای شما بی نظیر و تکرار نشدنی است. بخشی از کارهایی که با این دوره می توانید انجام دهید را در زیر اشاره میکنیم:

. مسافرت

. مهاجرت(نیازهای ضروری) در صورت تمایل ، میتوانید دوره پیشرفته مهاجرت را هم بعد از این دوره با تخفیف ۵۰٪ شرکت کنید.)

.کار با مشتری انگلیسی زبان

. دیدن فیلم زبان اصلی(بخاطر لغات، اصطلاحات و لهجه ، نیاز به مطالعه، مداومت و گذشت زمان دارد)

. درک موسیقی های انگلیسی زبان(بخاطر درک لهجه و ریتم موسیقی ، نیاز به تمرین و قدری مطالعه دارد)

. مطالعه و تحقیق

. جستجو و رفع نیازتان از سایت های انگلیسی زبان

. شرکت در دوره های تکنیکال آیلتس و تافل و سایر آزمون های جامع (این هدف ، نیازمند دوره تکمیلی است که در ۴۰ جلسه دوم شما را برای صحبت کردن پیشرفته کاملا آماده می کند که می توانید پس از این دوره ، دوره تکمیلی را با ۵۰% تخفیف تهیه فرمایید)

 

آیا این دوره پیش نیازی دارد؟

– خیالتان راحت. نیاز به هیچ پیش نیازی ندارید . کافی است بزرگسال باشید و مدرک دیپلم داشته باشید ، پس توانایی شرکت و موفقیت در این دوره را خواهید داشت.

من قبلا مطالعاتی داشته ام و در چند کلاس آموزشی شرکت کرده ام اما هنوز نمیتوانم صحبت کنم. آیا این کلاس برای من مفید است؟

– تبریک میگویم ، شما ذهن آماده تری برای دریافت مطالب این دوره دارید. شما با شرکت در دوره های پیشین ، قدری اطلاعات پراکنده در ذهن خود دارید که با کمک مدرس آنها را دسته بندی و سازماندهی میکنید و همه را برای پیشرفت بیشتر خود استفاده خواهید کرد.

 

چه میزان مطالعه در روز نیاز دارم؟

– میزان مطالعه شما بستگی به آمادگی ذهنی شما برای مطالعه و تمرین و البته هدف و اشتیاق شما به یادگیری دارد ، اما بطور متوسط عزیزان با مدرک دیپلم با یک ساعت مطالعه در روز_که تکنیک ها و قدم های آن بطور کامل توسط مدرس گفته می شود و خیلی هم ساده و راحت هستند_ به نتیجه مطلوب و کاربردی و توانایی صحبت کردن در هر زمینه می رسند.

 

آیا فقط با همین چند جلسه همه چیز را یاد میگیریم ؟

– زبان آموزی یک پروسه است نه یک پروژه ، و شما برای درک عمیق هر آموزشی نیاز دارید مدت زمانی آنرا تمرین کنید. خبر خوب اینکه این دوره به گونه ای طراحی شده است که تمامی ترس و نگرانی و سردرگمی شما را در زمینه مکالمه ازبین می برد و به شما این توانایی را می دهد که علاوه بر مکالمات عمومی در همه زمینه ها(بطور اختصاصی سفر) ، بطور خودخوان و مستقل ، به یادگیری زبان ادامه دهید و دامنه علمی خود را گسترش دهید.

می گویند زبان فرار است و من نگرانم بعد از دوره دوباره آن را فراموش کنم.

– نگران نباشید . ضمن اینکه در این دوره روی حافظه کوتاه مدت و بلند مدت شما بطور علمی کار میشود و زبان را بطور اصولی و عمیق یاد میگیرید که امکان فراموشی آن بسیار کم است ؛ بعلاوه ، آنقدر تمرینات جذاب و لذتبخش و یادگیری عمیقی را تجربه خواهید کرد که ذهن شما خودبخود تمایل و کشش به ادامه یادگیری پیدا میکند. در ادامه حتمن نظرات شرکت کنندگان را مطالعه بفرمایید.

 

چه کسی این دوره را تدریس میکند؟

– کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسیIMG_20190812_224633_503

– دارای ۱۳ سال سابقه تدریس و ترجمه زبان انگلیسی در مراکزی از قبیل سازمان برنامه و بودجه و فرهنگسراهای برتر تهران

– دارای سابقه همکاری با موسسه ETP

– همکاری با شرکتهای برتر نمونه کشوری

– دارای مدرک تاییدیه تسلط به مهارتهای پیشرفته تدریس از دانشگاه شیراز

– مدرس ETP (روش معجزه یادگیری)

– دارای دو سال سابقه تدریسIELTS و موفقیت در ارتقای سطح علمی و مهارتی دانشجو از پایه تا نمره ۶ آکادمیک در کمتر از ۶ ماه.

 

آیا ضمانتی برای گفته های خود در این آگهی دارید؟

– بله! ما به تجربه ، دانش ، و تلاش و نتیجه کار خود اطمینان داریم. اگر با وجود شرکت منظم در جلسات کلاسی و انجام تمرینات بسیار ساده و لذتبخش در منزل و ارسال برای مدرس بصورت روزانه ، در پایان دوره موفق به صحبت کردن نشدید ، می توانید با درخواست بازگشت وجه از مجموعه لذت انگلیسی، وجه خود را پس بگیرید!!


آیا مدرکی در پایان دوره اعطا می شود؟

درصورت تمایل می توانید برای اخذ مدرک دوره، به موسسه ETP در شیراز مراجعه و در آزمون مربوطه شرکت کنید. این خرید شامل آزمون پایانی نمی باشد.


آیا می توانم نظرات افرادی که قبلا در این دوره شرکت کرده اند را بدانم؟

– با افتخار ، در لینک های زیر می توانید نظرات برخی دانشجویان سالهای گذشته ما را دنبال کنید. این دوره با مشخصات فعلی، نسخه تکمیل و بروز شده ی دوره های گذشته می باشد که از لحاظ قدرت و محتوا بروزرسانی و تقویت شده است.

نظرات دانشجویان_صفحه اول

نظرات دانشجویان_صفحه دوم

 

?هدیه ما به شما بابت توجه به این آگهی، یک جلسه ۱٫۵ ساعته مشاوره رایگان شامل تعیین سطح(در صورت نیاز) ، یک ساعت تدریس ، و پاسخ به سوالات?

 

 

برای رزرو جلسه مشاوره کافی است نام، نام خانوادگی، و هدف خود را از یادگیری زبان انگلیسی به این شماره پیامک کنید

۰۹۲۱۷۱۹۵۰۶۴

یا از اینجا اقدام کنید????

میخواهم جلسه توجیهی را رزرو کنم ???